Motor Subaru
4. 2. 2012
Subaru
Srdcom modelu Forester je preslávený motor SUBARU BOXER s nízkym ťažiskom. Spája pružné lineárne zrýchlenie, precíznu reakcieschopnosť a točivý moment 196 Nm v širokom pásme otáčok a zaručuje vynikajúci jazdný výkon na diaľnici, ako i v teréne. Keď ešte zvážite hospodárnosť v spotrebe paliva a výhody Symmetrical AWD, potom ide o SUV, ktoré skutočne dáva zmysel.
Motor SUBARU BOXER 2,5 l turbo DOHC (2,5 XT)
Preplňovaný zážihový štvorvalec 2,5 l DOHC používa vysoko účinný medzichladič stlačeného vzduchu, vďaka ktorému agregát dosahuje vynikajúceho výkonu. Pod kapotou pracuje skutočne mocný ťahúň s nadbytkom výkonu i točivého momentu, dokonale lineárnou odozvou na pedál plynu bez nepríjemného turbo efektu a úžasným zrýchlením. S týmto výkonom budete bezpochyby úplne spokojný,
čo v kategórii SUV nieje vždy pravidlom.
Motor SUBARU BOXER 2,0 l DOHC (2,0 XS / 2,0 X)
Tento nanajvýš hospodárny a zároveň športový 2.0-litrový motor SUBARU BOXER DOHC má vynikajúci úsporný potenciál. Silný výkon a typická pružnosť motora boxer, ako aj rovnomerný nárast výkonu v dolnom až strednom pásme otáčok, zaručujú hospodárnosť a radosť z jazdy v jednom.
Aktívny systém riadenia ventilov (AVCS)
Sacie ventily v 2.5 a 2.0-litrovom motore využívajú systém aktívneho riadenia ventilov (AVCS). Časovanie ventilov sa tak prispôsobuje zaťaženiu motora, čím je zabezpečené zlepšené riadenie motora. Výhody: optimalizovanie točivého momentu pri nízkych a stredných otáčkach, viac výkonu v hornom pásme a zlepšenie spaľovania a spotreby.
Komentáre
Prehľad komentárov
Zatiaľ nebol vložený žiadny komentár.